Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Rear ended as well Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rear ended as well

    Got rear ended today, i was driving down leach hwy, the car in front me stop suddenly due to traffics n traffic light at the front. I stopped, but the car behind me couldnt stop in time, n rear ended my car.

    Anyone mate from Perth can suggest me some decent workshop to do the repair?

    Vincent™

  • #2
    The car who crash into my rear.

    toyota corolla

    Comment


    • #3
      ^^ damn thats bad luck

      but more importantly how was ur car! lol

      hope all is well

      Comment


      • #4
        hey vvip!
        i just got my car back yesterday from being repaired from EXACTLY the same situation, and on Leach Hway too!!

        Anyways we just got it fixed by Romanos who are near the corner of Leach Hway and High rd in Willetton, they did a freakin awesome job.. i mean awesome... they repaired all kinds of little paint chips and stuff just cause they could... the car came back in immaculate condition too, cleaned inside!

        I am very very happy with the job they did!

        PS my wife was driving at the time!

        Romano's Smash Repairs Willetton

        14 Augusta St, Willetton, WA 6155

        p: (08) 94575288 f: (08) 94575236

        Comment


        • #5
          Thanks Bunny, wiil give them a call soon.

          Here is my car's condition
          Rear ended

          Comment


          • #6
            haha thats tame compared to mine, still havent got it back cos mitsubishi are being dickheads and have no parts well so they say or there just not sending them out to the repairer, he still hasnt got a rear bumper or garnish for mine after 2 and a bit weeks wait.

            Comment


            • #7
              thats pretty good! the damage is minimal. Man the corolla is caked lol!

              Comment


              • #8
                lol you got harldy hit at all

                Comment


                • #9
                  the fact is he got hit.... why is everyone hitting our cars... i think ill leave mine in the garage for week....

                  Comment


                  • #10
                    that damage is pretty much exactly like what mine looked like too... crazy!!

                    Comment


                    • #11
                      Our small little rcolt is so tough...
                      Btw, i reckon our brakes is awesome, just that other cars with crappy brakes couldnt stop in time...

                      Comment


                      • #12
                        The entire rear bumper has to be replaced, the rear bodykit as well..

                        Comment


                        • #13
                          still havent got my car back after 3 weeks. panel shop guy has been calling me feeling like crap cos he has my car sitting there and mitsubishi arent delivering the parts to him.... hopefully ill get something this week. feels like i havent ever had the car. it sucks having to be driven everywhere.

                          Comment


                          • #14
                            yeh parts have been an issue for the rcolt.

                            Comment


                            • #15
                              hmm that is strange i needed the back replaced too and it was only at Romanos for 1 week...

                              Comment

                              Working...
                              X